PROMOCJA PROJEKTU
1. Beneficjent ma
obowiązek zadbać, by Beneficjenci
2. Wszystkie
publikacje (również elektroniczne) dotyczące pomocy 3. Publikacje powinny wykorzystywać kolory unijne. 4. Publikacje elektroniczne powinny zawierać link do stron www: www.efs.gov.pl i www.europa.eu.int. 5. Logo: - EFS www.efs.gov.pl, „Księga tożsamości EFS”, - ZPORR www.zporr.gov.pl, „Księga tożsamości ZPORR”, - UE (w wypadku dokumentów zawierających flagę Polski lub regionu) 6. Ujednolicona definicja EFS wprowadzona Rozporządzeniem 1159/2000/WE mówi, że EFS zapewnia „Pomoc w rozwoju zatrudnienia poprzez promowanie możliwości zatrudniania, ducha przedsiębiorczości, równych szans oraz inwestowania w zasoby ludzkie.” - definicję można wykorzystać przybliżając EFS: BO, dziennikarzom, samorządowi, władzom lokalnym. 7. Oznaczenie projektu (pomieszczeń, sprzętu, dokumentacji) poprzez: - plakaty, - naklejki, - powiadomienie odbiorców poprzez wszelkie pisma i dokumenty skierowane dla BO, - imprezy promocyjne. |
|