|
REKRUTACJA
Pierwszy etap – proces wyboru grupy osób kwalifikujących się do
programu polegający na:
1. Weryfikacji statusu zatrudnienia:
a) osoby zatrudnione – na podstawie zaświadczenia o zatrudnieniu
nie starszego niż 3 miesiące.
b) osoby niepracujące zarejestrowane w Urzędzie Pracy jako poszukujące pracy – na
podstawie zaświadczenia z Urzędu Pracy o posiadaniu statusu osoby poszukującej pracy.
c) osoby niepracujące niezarejestrowane w Urzędzie Pracy jako bezrobotne – na podstawie oświadczenia osoby fizycznej o niezarejestrowaniu jako bezrobotna.
2. Weryfikacji statusu zamieszkania – na podstawie dowodu osobistego lub zaświadczenia o zameldowaniu.
3. Weryfikacja statusu przedsiębiorcy – na podstawie oświadczenia o nie prowadzeniu działalności gospodarczej po 1 stycznia 2004 r. Drugi etap – rozmowy kwalifikacyjne z potencjalnymi beneficjentami, będą miały na celu wybór osób na szkolenie
(prow. dział. gosp.) i doradztwo. Dzięki pomocy indywidualnego doradcy zdiagnozowane zostaną potrzeby szkoleniowe i doradcze beneficjentów. W oparciu o opracowane profile beneficjentów otrzymają oni odpowiednio dobraną pomoc doradczo – szkoleniową.
DALEJ
|